יום שלישי, 18 ביוני 2019, ט"ו סיון ה' תשע"ט
לפרסום חייגו: 02-5900070

עסקים במעלהנט

עסקים

5 טיפים לבחירת שילוט לעסק

היכן למקום את השלט בעסק? איזה שלט לבחור?. טיפים

פורסם בתאריך:


בעולם שבו כל בעל עסק חייב לבלוט מעל המתחרים ולהציג את העסק שלו לראווה בכל מקום ובכל זמן - יש חשיבות עצומה לבחירה נכונה של אמצעי השילוט של העסק. מכיוון שיש כיום סוגים רבים של שלטים - חשוב להקדיש את המחשבה והזמן על מנת לבחון אותו ואת ההתאמה שלהם הן לאופי של העסק עצמו והן למיקום הגאוגרפי של העסק. לכל סגנון של עיסוק או למוצרים ושירותים שונים יתאימו אמצעי שילוט אחרים ובזכות ההתאמה האישית אפשר יהיה להגדיל את קהל הלקוחות או להשאיר את הכמות כמו שהיא.

להלן חמישה טיפים שחשוב מאד לקחת בחשבון כאשר צריך לבחור שילוט לעסק:

  1. מיקום - האם מדובר בעסק בעל מקום פיזי או עסק מקוון (רק דרך רשת האינטרנט)? אם מדובר במקום פיזי הרי שצריך אמצעי שילוט חוץ לעסקים, כלומר כאלה שייראו אותם ברחוב או בסביבה הגאוגרפית הקרובה והן יוכלו לכוון את העוברים והשבים (שהם הלקוחות הפוטנציאליים) אל בית העסק.
  2. שעות פעילות - אם מדובר על עסק שפעיל גם בשעות הערב או הלילה - הרי שחייבים שהשילוט יהיה מואר. כך אפשר יהיה לדעת על מיקומו גם בשעות החשיכה.
  3. במידה והעסק ממוקם בתוך בניין גדול או בניין משרדים - חשוב למצוא שילוט פנים שיעזור להגיע אל המקום הנכון במהרה וכך ימנה מהאנשים ללכת לאיבוד או לבזבז זמן במציאת המקום הנכון.
  4. מזג אוויר ועמידות - שילוט מאלומיניום עשוי להיות מתאים כאשר צריך למקם את אמצעי השילוט בחלק החיצוני של הבניין או אפילו ברחוב.
  5. שפה עיצובית וחזותית - השילוט חייב להיות תואם לשפה העיצובית של כל שאר האלמנטים החזותיים של העסק - לוגו ותסליל, המראה של כרטיס הביקור ובמידה ובית העסק עצמו מעוצב בסגנון מסוים - הסגנון חייב להופיע בדרך זו או אחרת גם על גבי אביזרי השילוט שייבחרו לבסוף.

איך אמצעי שילוט נכונים ישנו את פני העסק?

כאמור - שילוט הוא אופן המראה של עסק זה או אחר כלפי חוץ, כלומר איך הוא נתפס בעיניהם של הלקוחות או של העוברים והשבים. לקוחות פוטנציאליים שאולי לא זקוקים לשירות או המוצר המדובר בשלב זה - יזכרו אותו, את המראה שלו ואת המסר שלו מכיוון שהשילוט ממוקם במקום שבו הם רואים אותו הרבה והוא נשמר בתודעה שלהם. זו בעצם המטרה האמתית של אמצעי השילוט השונים. בחירה לא נכונה של אלה - לא תביא את הלקוחות אל המקום ולא תגדיל את ההכנסות של העסק.

על מנת להפיק את השילוט המוצלח והמתאים ביותר צריך להשקיע מחשבה ותהליך של בחינה. חשוב לנסות לחשוב כמו לקוח, להבין מה הוא עושה, לאין הוא מפנה את העיניים שלו ולפי מה הוא יבחר לבסוף את העסק שאליו יפנה. רק בדרך זו אפשר יהיה להיכנס לראש ולמחשבות שלו, ליצור אצלו עניין ולשקף אליו מסרים של צורך במוצר או השירות שמציע בית העסק. כך עובדת שיטת השיווק הפסיבית וברובם המוחלט של המקרים - היא מביאה את התוצאות הרצויות.

בעל עסק שמעוניין לבצע את התהליך הזה באופן מסודר וכמו שצריך - חייב לקחת את הזמן ולא לנסות לזרז תהליכים או שלבים בדרך. הוא חייב להיעזר באיש או אנשי מקצוע שיש להם בקיאות והכרות עם עולם התוכן של בית העסק שלו ועוסקים בשיווק ופרסום. כך ביחד אפשר יהיה למצוא את אופן השילוט הנכון והמתאים ביותר.

 

המאמר נכתב ע"י חברת geva-spm  - שילוט לעסקים

תגובות