יום שבת, 16 בינואר 2021, ג' שבט ה' תשפ"א
לפרסום חייגו: 02-5900070

עסקים במעלהנט

עסקים

מקצוען אמיתי

צורי מיכאלי, הבעלים של מוסך צורי במישור אדומים, משרת את לקוחותיו כבר חצי יובל. במהלך השנים הוא צבר קהל לקוחות קבוע שהולך ומתרחב מפה לאוזן, ואת זה הוא זוקף למקצועיות, ליחס האישי, לאהבה למקצוע וליחסי האמון והחברות שנוצרו בינו לבין הלקוחות

פורסם בתאריך:


נכתב על ידי

דלית מור

כתבת מגזין וחדשות בעיתון זמן מעלה

כבר חצי יובל שמוסך צורי משרת את קהל לקוחותיו במישור אדומים. צורי מיכאלי, הבעלים, עוסק כבר 50 שנה בתחום הרכב. אחרי שיצא לגמלאות משירות הקבע בחיל החימוש בצה"ל, גם שם עסק בתחום הרכב, עבר להתגורר במעלה אדומים עם משפחתו. "בתקופת השירות הצבאי התגוררנו במגורי קבע בירושלים, ובשנת 1992, כשיצאתי לפנסיה, העדפתי להישאר באזור. ההתלבטות הייתה בין ירושלים למעלה אדומים, ואני מאוד שמח שבחרנו במעלה אדומים כי זו עיר יפה שמאוד נעים וכיפי לגור בה".

לצורי היה ברור וטבעי להמשיך לעסוק בתחום שאותו הוא אוהב ובו הוא מבין היטב, תחום שבמשך כל חייו הבוגרים עסק בו. "בתחילה פתחתי את המוסך באזור התעשיה מישור אדומים עם שותף, אך השותפות נמשכה רק כשנה ומאז אני ממשיך לבדי. אני נהנה מכל רגע, מאוד אוהב את העבודה ולא הייתי רוצה לעשות משהו אחר", אומר צורי, שכבר הוכיח היטב שהוא יודע מצוין את העבודה. לקוחות רבים מירושלים, סובב ירושלים, מעלה אדומים והסביבה שומרים נאמנות למוסך ולצורי, ועל זה הוא אומר כי "זה תמיד משמח לפגוש את הלקוחות החוזרים במשך שנים רבות. מעגל הלקוחות תמיד התרחב בזכות זה שחבר הביא חבר, והסוד שלנו הוא שאנחנו משלבים מקצועיות, דאגה אישית ויחס חם".

המוסך מטפל בכל סוגי הרכב, והוא גם מוסך מורשה כך שמבצעים בו טיפולים גם ברכבים חדשים ואז נשמרת ללקוחות האחריות של היצרן. בנוסף, במוסך ניתן לקבל שירות טסט ללקוחות, מה שחוסך ללקוח זמן רב כי הלקוח משאיר את הרכב במוסך, ועובדי המוסך דואגים לכל היתר.

"אנחנו הרבה מעבר למוסך רגיל", אומר צורי, הלקוחות נהנים להגיע לכאן כי הם יודעים שהרכב שלהם בידיים טובות ומקצועיות. הם זוכים לאווירה נעימה וחברית, ואני בטוח שבזכות זה שיש להם אמון בי ובעובדים, ביושר שלנו, במקצועיות שלנו, ביחס האישי והקפה שממתין להם, התפתחה מערכת יחסים של חברות טובה בינינו לבין הלקוחות".

בכל יום שישי מגיעה קבוצת הלקוחות שכבר הפכה לקבוצת חברים ותיקים, לשעת "פרלמנט". הם יושבים לצד בעלי הרכב שממתינים לסיום הטיפול, שותים כוס קפה ומנהלים שיחות בענייני היום.  "ההצלחה של העסק מגיעה בזכות זה שאנחנו עוסקים בתחום שאנחנו אוהבים ומבינים בו היטב, ואנחנו עושים זאת באהבה ולא רק מרצון להתפרנס", אומר צורי וממליץ לכל בעל עסק מתחיל: "צריך לעבוד רק כשמרגישים מספיק מקצועיים במה שבחרתם, צריך להבין שידע בתחום מסוים הוא לא מספיק כדי להצליח בניהול העסק, צריך תשוקה ואהבה למקצוע. גם אני, שנמצא במקצוע כעצמאי כבר 25 שנה, ממשיך ללמוד כל הזמן ומבין שמעבר לכך, ההצלחה האמיתית היא להיות ישר ואמין ולדעת להעניק יחס אישי לכל מי שנכנס למוסך כדי לקבל טיפול".

תגובות