יום שלישי, 05 ביולי 2022, ו' תמוז ה' תשפ"ב
לפרסום חייגו: 02-5900070

קהילה במעלהנט

קהילה במעלה אדומים והסביבה

הלפיד של הכושר

מאמן הכושר, לפיד חנוכה, פתח לפני כשנה את הסטודיו המקצועי והמאובזר שלו לאימוני הכושר BE BETTER • בסטודיו החדש הוא מציע ביחד עם שתי מאמנות נוספות, אימוני כוח מקצועיים לצד ליווי תזונתי, מעקב צמוד ושקילות • בין המתאמנים שלו ניתן למצוא נשים, גברים, ילדים, בני נוער ואנשים עם מגבלות רפואיות כאלה ואחרות. "מגיעים אנשים מכל חתכי האוכלוסייה, כאלה שרוצים לרדת או לעלות במשקל, כאלה שמגיעים כדי לשמור על אורח חיים בריא ולחזק את הגוף ואפילו כאלה שמגיעים בשביל הנפש והתחושה הטובה"

פורסם בתאריך:


נכתב על ידי

דלית מור

כתבת מגזין וחדשות בעיתון זמן מעלה

 

לפני‭ ‬כשנה‭ ‬פתח‭ ‬לפיד‭ ‬חנוכה‭ ‬את‭ ‬הסטודיו‭ ‬המאובזר‭ ‬והחדיש‭ ‬שלו‭ ‬במישור‭ ‬אדומים‭ - ‬BE BETTER‭, ‬אחרי‭ ‬שהיה‭ ‬לו‭ ‬כבר‭ ‬סטודיו‭ ‬בשכונת‭ ‬צמח‭ ‬השדה‭. ‬הסטודיו‭ ‬פונה‭ ‬לכלל‭ ‬האוכלוסייה‭ ‬והגילאים‭ ‬ומציע‭ ‬מגוון‭ ‬אימונים‭ ‬כמו‭ ‬אימוני‭ ‬כוח‭ ‬ואימוני‭ ‬יוגה‭ ‬בשילוב‭ ‬של‭ ‬מעטפת‭ ‬שלמה‭ ‬ללקוח‭ ‬שכוללת‭ ‬ליווי‭ ‬תזונתי‭, ‬שקילות‭ ‬ומעקבים‭.‬

בנוסף‭ ‬ללפיד‭, ‬המאמן‭ ‬הראשי‭ ‬ובעל‭ ‬הסטודיו‭, ‬ישנן‭ ‬שתי‭ ‬מאמנות‭ ‬נוספות‭ ‬העובדות‭ ‬בסטודיו‭. ‬אחת‭ ‬מהן‭ ‬מעבירה‭ ‬גם‭ ‬שיעורי‭ ‬יוגה‭. ‬מה‭ ‬שמייחד‭ ‬את‭ ‬הסטודיו‭ ‬מעבר‭ ‬למקצועיות‭ ‬הרבה‭ ‬הוא‭ ‬החומר‭ ‬האנושי‭ ‬שיש‭ ‬במקום‭. "‬אווירה‭ ‬משפחתית‭ ‬וחמה‭ ‬תוך‭ ‬התייחסות‭ ‬אישית‭ ‬לכל‭ ‬לקוח‭". ‬לפיד‭, ‬שהחל‭ ‬את‭ ‬דרכו‭ ‬בעולם‭ ‬הכדורסל‭, ‬פנה‭ ‬לעיסוקו‭ ‬מתוך‭ ‬רצון‭ ‬לעזור‭ ‬ולקדם‭ ‬אחרים‭. ‬אחרי‭ ‬שסיים‭ ‬את‭ ‬לימודיו‭ ‬בווינגייט‭ ‬ופנה‭ ‬לתחום‭, ‬הוא‭ ‬אמר‭ ‬ועדיין‭ ‬אומר‭ ‬כי‭ "‬מדובר‭ ‬בתחום‭ ‬שאני‭ ‬מאוד‭ ‬אוהב‭ ‬וחי‭ ‬אותו‭ ‬מגיל‭ ‬צעיר‭, ‬ואני‭ ‬יודע‭ ‬שאני‭ ‬טוב‭ ‬עם‭ ‬אנשים‭, ‬זה‭ ‬השילוב‭ ‬המנצח‭ ‬מבחינתי‭ ‬להוביל‭ ‬אנשים‭ ‬לעתיד‭ ‬בריא‭ ‬יותר‭".‬

לפיד‭ ‬הוא‭ ‬בחור‭ ‬צעיר‭ ‬ונמרץ‭ (‬23‭), ‬מקצועי‭ ‬ומאוד‭ ‬אנושי‭. ‬לצד‭ ‬האימונים‭ ‬הפרטיים‭, ‬הזוגיים‭ ‬והקבוצתיים‭, ‬לפיד‭ ‬מאמן‭ ‬באופן‭ ‬קבוע‭ ‬ילדים‭ ‬עם‭ ‬צרכים‭ ‬מיוחדים‭. "‬יותר‭ ‬ממה‭ ‬שאני‭ ‬נותן‭ ‬להם‭, ‬אני‭ ‬מקבל‭ ‬מהם‭. ‬אחרי‭ ‬כל‭ ‬אימון‭ ‬עם‭ ‬כל‭ ‬ילד‭ ‬וילד‭ ‬התחושה‭ ‬היא‭ ‬מדהימה‭, ‬התחברתי‭ ‬לכל‭ ‬אחד‭ ‬מהם‭, ‬הם‭ ‬מקבלים‭ ‬מסגרת‭ ‬אישית‭ ‬ומעטפת‭ ‬חמה‭ ‬אני‭ ‬רואה‭ ‬את‭ ‬ההתקדמות‭ ‬שלהם‭ ‬וזה‭ ‬מרגש‭ ‬אותי‭".‬

ידעתי‭ ‬שאני‭ ‬רוצה‭ ‬לעבוד

‭ ‬עם‭ ‬אנשים

‭"‬כל‭ ‬חיי‭ ‬אני‭ ‬כאן‭, ‬גדלתי‭ ‬והתחנכתי‭ ‬פה‭, ‬ואני‭ ‬מאוד‭ ‬אוהב‭ ‬את‭ ‬מעלה‭ ‬אדומים‭. ‬אני‭ ‬מגיע‭ ‬מעולם‭ ‬הכדורסל‭, ‬שיחקתי‭ ‬כאן‭ ‬כילד‭, ‬וכשהייתי‭ ‬בכיתה‭ ‬י‭' ‬עברתי‭ ‬לשחק‭ ‬בשורות‭ ‬הפועל‭ ‬ירושלים‭. ‬את‭ ‬השירות‭ ‬הצבאי‭ ‬שלי‭ ‬עשיתי‭ ‬בתיכון‭ ‬תעופה‭ ‬וחלל‭, ‬וכך‭ ‬יכולתי‭ ‬במקביל‭ ‬להמשיך‭ ‬בכדורסל‭. ‬היום‭ ‬אני‭ ‬משחק‭ ‬במכבים‭ ‬רעות‭, ‬ועלינו‭ ‬ליגה‭. ‬בגלל‭ ‬שהבנתי‭ ‬שאני‭ ‬רוצה‭ ‬להתמקד‭ ‬ולהיות‭ ‬מאמן‭ ‬כושר‭, ‬אני‭ ‬יותר‭ ‬מביט‭ ‬בכדורסל‭ ‬כהנאה‭ ‬וכחלק‭ ‬מעולמי‭, ‬חלק‭ ‬ממי‭ ‬שאני‭. ‬כשחשבתי‭ ‬במהלך‭ ‬שירותי‭ ‬הצבאי‭ ‬במה‭ ‬אעסוק‭, ‬ידעתי‭ ‬שאקום‭ ‬בבוקר‭ ‬ואלבש‭ ‬טרנינג‭ ‬ובעיקר‭ ‬לעבוד‭ ‬ולעזור‭ ‬לאנשים‭. ‬בכדורסל‭ ‬אין‭ ‬את‭ ‬החיבור‭ ‬הזה‭, ‬ולכן‭ ‬הלכתי‭ ‬ללמוד‭ ‬בווינגייט‭ ‬והפכתי‭ ‬למאמן‭ ‬כושר‭, ‬תחום‭ ‬שאני‭ ‬אוהב‭ ‬מאוד‭ ‬וחי‭ ‬אותו‭".‬

תזונה‭ ‬והתאמה‭ ‬אישית

‭"‬הסטודיו‭ ‬מתמקד‭ ‬באימוני‭ ‬כוח‭ ‬והתנגדות‭: ‬אימונים‭ ‬אישיים‭, ‬זוגיים‭ ‬וקבוצות‭ ‬קטנות‭, ‬ויחד‭ ‬עם‭ ‬זאת‭ ‬אני‭ ‬מוביל‭ ‬את‭ ‬המתאמנים‭ ‬לתזונה‭ ‬נכונה‭. ‬למעוניינים‭ ‬בשינוי‭ ‬משקל‭ ‬במסגרת‭ ‬הכשרתי‭ ‬אני‭ ‬בונה‭ ‬תפריט‭ ‬תזונה‭ ‬מותאם‭ ‬אישית‭ ‬וכחלק‭ ‬מהמעקב‭ ‬ההתקדמותי‭ ‬זה‭ ‬כולל‭ ‬גם‭ ‬שקילות‭ ‬ומדידות‭ ‬אחת‭ ‬לשבועיים‭ ‬במשקל‭ ‬ייחודי‭ ‬שמראה‭ ‬תמונה‭ ‬כוללת‭ ‬בעזרת‭ ‬חישוב‭ ‬גובה‭, ‬משקל‭ ‬ומין‭, ‬בודק‭ ‬אחוזי‭ ‬שומן‭ ‬בגוף‭, ‬שומן‭ ‬בטני‭ ‬ועוד‭. ‬שילוב‭ ‬ספורט‭ ‬ותזונה‭ ‬אינו‭ ‬רק‭ ‬לצורך‭ ‬ירידה‭ ‬במשקל‭ ‬או‭ ‬לצורך‭ ‬עלייה‭ ‬במשקל‭, ‬העניין‭ ‬המרכזי‭ ‬הוא‭ ‬לצורך‭ ‬הבריאות‭ ‬והנפש‭". ‬

מענה‭ ‬לכל‭ ‬צורך

‭"‬מגיעים‭ ‬אלינו‭ ‬גם‭ ‬ילדים‭, ‬נוער‭ ‬ובוגרים‭. ‬לדעתי‭ ‬יש‭ ‬יתרון‭ ‬בעבודה‭ ‬בזוגות‭, ‬זה‭ ‬מאוד‭ ‬מדרבן‭ ‬אחד‭ ‬את‭ ‬השני‭. ‬יש‭ ‬לי‭ ‬זוגות‭ ‬שונים‭, ‬בהם‭ ‬אמא‭ ‬ובן‭, ‬אבא‭ ‬ובת‭ ‬וגם‭ ‬זוג‭ ‬חברות‭ ‬טובות‭. ‬וכל‭ ‬אחד‭ ‬מגיע‭ ‬מהסיבה‭ ‬שלו‭ ‬ומקבל‭ ‬את‭ ‬המענה‭ ‬המתאים‭ ‬לו‭. ‬הבת‭ ‬רוצה‭ ‬חיטוב‭, ‬והאבא‭ ‬מגיע‭ ‬כדי‭ ‬להתחזק‭ ‬ולשמור‭ ‬על‭ ‬הבריאות‭. ‬יש‭ ‬כאלה‭ ‬שבאים‭ ‬ספציפית‭ ‬כי‭ ‬אזור‭ ‬מסוים‭ ‬מציק‭ ‬להם‭, ‬ויש‭ ‬כאלה‭ ‬שעושים‭ ‬ספורט‭ ‬כי‭ ‬צריך‭, ‬וכאן‭ ‬בסטודיו‭ ‬הם‭ ‬מקבלים‭ ‬את‭ ‬המעטפת‭ ‬הנעימה‭ ‬ביותר‭ ‬שמובילה‭ ‬אותם‭ ‬לתוצאות‭ ‬הטובות‭ ‬ביותר

חשיבות‭ ‬אימוני‭ ‬ההתנגדות

‭"‬אימוני‭ ‬הכוח‭ ‬חשובים‭ ‬לכולם‭ ‬בלי‭ ‬יוצא‭ ‬מן‭ ‬הכלל‭! ‬ולא‭ ‬רק‭ ‬בנוגע‭ ‬למשקל‭. ‬אימוני‭ ‬התנגדות‭ ‬מוכחים‭ ‬כיעילים‭, ‬משמעותיים‭ ‬ורלוונטיים‭, ‬בשונה‭ ‬משאר‭ ‬הטרנדים‭. ‬זאת‭ ‬הדרך‭ ‬לבנות‭ ‬את‭ ‬השריר‭ ‬וזו‭ ‬הדרך‭ ‬לשרוף‭ ‬הכי‭ ‬הרבה‭ ‬קלוריות‭! ‬לאו‭ ‬דווקא‭ ‬בזמן‭ ‬האימון‭. ‬ככל‭ ‬שנפתח‭ ‬יותר‭ ‬את‭ ‬השריר‭, ‬נמשיך‭ ‬לשרוף‭ ‬קלוריות‭ ‬גם‭ ‬בזמן‭ ‬מנוחה‭ ‬ואחרי‭ ‬האימון‭. ‬חשוב‭ ‬לציין‭ ‬שבכל‭ ‬מקרה‭, ‬גם‭ ‬בזמן‭ ‬מנוחה‭ ‬ובשינה‭, ‬אנחנו‭ ‬שורפים‭ ‬קלוריות‭, ‬אבל‭ ‬ללא‭ ‬אימוני‭ ‬כוח‭ ‬אנחנו‭ ‬שורפים‭ ‬מעט‭ ‬מאוד‭ ‬ביחס‭ ‬לאדם‭ ‬שמתאמן‭. ‬יש‭ ‬מתאמנים‭ ‬שהורגלו‭ ‬לאימוני‭ ‬אירובי‭ ‬ומסתכלים‭ ‬על‭ ‬השעון‭ ‬שמודד‭ ‬שריפת‭ ‬קלוריות‭ ‬בסוף‭ ‬האימון‭, ‬ואז‭ ‬הם‭ ‬אומרים‭ ‬לי‭ ‬שהם‭ ‬רואים‭ ‬שנשרף‭ ‬מעט‭. ‬אני‭ ‬לא‭ ‬מזלזל‭ ‬באירובי‭, ‬אבל‭ ‬אני‭ ‬מסביר‭ ‬להם‭ ‬שבניגוד‭ ‬לאירובי‭, ‬באימונים‭ ‬שלנו‭ ‬הם‭ ‬ימשיכו‭ ‬לשרוף‭ ‬קלוריות‭ ‬גם‭ ‬שעתיים‭, ‬שלוש‭ ‬ויום‭ ‬אחרי‭ ‬האימון‭.‬

אימוני‭ ‬התנגדות‭ ‬וכוח‭ ‬חשובים‭ ‬למניעת‭ ‬דלקות‭ ‬שריר‭, ‬למניעת‭ ‬בריחת‭ ‬סידן‭, ‬לבניית‭ ‬שרירי‭ ‬הליבה‭, ‬לשלד‭ ‬ולבעיות‭ ‬הורמונליות‭, ‬ובמיוחד‭ ‬לנשים‭ ‬שיש‭ ‬להן‭ ‬נטייה‭ ‬מוקדמת‭ ‬לבעיות‭ ‬אוסטאופורוזיס‭. ‬באופן‭ ‬כללי‭ ‬רוב‭ ‬הזמן‭ ‬רובנו‭ ‬יושבים‭ ‬במשרד‭, ‬בעבודה‭ ‬או‭ ‬בבית‭, ‬וניתן‭ ‬לראות‭ ‬בשנים‭ ‬האחרונות‭ ‬פגיעות‭ ‬בריאותיות‭ ‬רבות‭ ‬כתוצאה‭ ‬מכך‭, ‬השמנה‭, ‬לח‭"‬ד‭ ‬גבוה‭ ‬או‭ ‬נמוך‭ ‬ואיכות‭ ‬חיים‭ ‬ירודה‭ ‬ולכן‭ ‬בקיצור‭ ‬אני‭ ‬אומר‭ ‬לכולם‭ ‬ללא‭ ‬יוצא‭ ‬מן‭ ‬הכלל‭, ‬צאו‭ ‬להתאמן‭ ‬זה‭ ‬יעשה‭ ‬לכם‭ ‬טוב‭!".‬

מכשור‭ ‬ממוקד‭ ‬מטרה

‭"‬אני‭ ‬מאמין‭ ‬במשקל‭ ‬חופשי‭, ‬ולא‭ ‬לנטרל‭ ‬שרירים‭ ‬מייצבים‭. ‬כספורטאי‭ ‬אני‭ ‬יודע‭ ‬שהעבודה‭ ‬הנכונה‭  ‬ביותר‭ ‬היא‭ ‬דרך‭ ‬משקל‭ ‬חופשי‭, ‬כשעובדים‭ ‬עם‭ ‬מכונות‭ ‬ומכשירים‭ ‬ייעודיים‭ ‬כמו‭ ‬במכוני‭ ‬הכושר‭, ‬אין‭ ‬מקום‭ ‬לטעות‭ ‬אבל‭ ‬גם‭ ‬אין‭ ‬יכולת‭ ‬להשתפר‭ ‬פונקציונלית‭. ‬לכן‭ ‬המכשור‭ ‬אצלי‭ ‬בסטודיו‭ ‬מאוד‭ ‬ממוקד‭, ‬תפקידי‭ ‬כמאמן‭ ‬לאתגר‭ ‬את‭ ‬הלקוח‭ ‬וללמד‭ ‬אותו‭ ‬טכניקות‭ ‬חדשות‭ ‬שלא‭ ‬ביצע‭ ‬בעבר‭. ‬הסטודיו‭ ‬מאובזר‭ ‬בכל‭ ‬המכשור‭ ‬הדרוש‭ ‬בצורה‭ ‬המיטבית‭ ‬לכל‭ ‬למטרה‭. ‬המתאמנים‭ ‬מגיעים‭ ‬שלוש‭-‬ארבע‭ ‬פעמים‭ ‬בשבוע‭ ‬לאימונים‭, ‬ומרגישים‭ ‬בתוצאות‭, ‬ויזואלית‭, ‬בריאותית‭ ‬ונפשית‭". ‬

אז‭ ‬המסר‭ ‬שלי‭ ‬הוא‭ ‬צאו‭ ‬להתאמן‭! ‬

ואל‭ ‬תשכחו‭ ‬לנסות‭ ‬להיות‭ ‬טובים‭ ‬יותר‭ ‬

בכל‭ ‬יום‭! ‬רוצים‭ ‬גם‭?‬

לפרטים‭ ‬נוספים‭ ‬ניתן‭ ‬לפנות‭: ‬050-9705059‭ ‬או‭ ‬באתר‭ ‬https‭://‬lapidhanuka.wixsite.com/website

תגובות