יום רביעי, 19 בפברואר 2025, כ"א שבט ה' תשפ"ה
לפרסום חייגו: 02-5900070

צרכנות במעלה נט

צרכנות

מרכז שרות דור 18: מוסך ברמה אחרת

מחפש מוסך ברמה גבוהה שבו תוכלו לעשות טיפול לרכבכם? הכירו את מרכז שרות דור 18 שהולך לשנות את המציאות שאותה הכרתם עד כה. מה גורם למרכז שרות דור 18 להיות הבחירה המושלמת?

פורסם בתאריך:


השילוב של ביעילות, יחד עם דייקנות ומתן שירות מושלם לכל לקוח שנכנס בשערי המוסך. מרכז שרות דור 18 מיועד לכל אותם אנשים שיש להם רכבי רנו, ניסן או דצ'יה. אם נמאס לכם לקבל חוויית שירות בינונית, המוסך פתוח כדי לאפשר לכם לקבל קצת יותר. ערכנו בשבילכם שיחת היכרות קצרה עם דודו לוי מי שעומד מאחורי מרכז שרות דור 18 .

מרכז שרות דור 18 – נעים להכיר

מרכז שרות דור 18 הוא לא מהמוסכים הוותיקים בארץ, אך הוא גם סיגל לעצמו שם של מוסך איכותי. המוסך הוקם בשנת 2019 בעיר פתח תקווה על ידי דודו לוי שרצה לשנות את הסטנדרט הקיים.  במקום המוסכים הגדולים שמאבדים את החוויה עם הלקוח, החוויה היא חווית בוטיק אמיתית. כמו כל עסק בעולמנו, גם המוסכים יכולים להיות כאלה שכיף להגיע אליהם עם הרכב מכל סיבה שהיא. לדודו לוי שמנהל את המוסך יש ניסיון של מעל 30 שנה בתחום הרכב, דבר שבא לידיי ביטוי במוסך עצמו. אז מה יש לדודו לוי לספר לכם על המוסך שאותו הוא הקים? תפסנו אותו לריאיון קצר.

כיצד נראית חווית הטיפול במוסך?

דודו לוי אומר: "כאשר הרכב מגיע לראשונה למוסך הוא עובר בדיקה מקיפה שמטרתה לקבל תמונת מצב מדויקת. הבדיקה נקראת דיאגנוסטיקה  שהיא אבחון ממוחשב שמראה מה המצב של הרכב. לאחר מכן המומחים שלנו יודעים לספק פתרונות בהתאם למציאות שעולה מתוך הבדיקה. החל משירותי פחחות וצבע, דרך שירותי חשמל ומיזוג אוויר ועד לשירותי מכונאות שוטפת."

מהן הנקודות שמבדילות אתכם משאר המוסכים?

דודו לוי אומר: "אנו עושים כל מה שאפשר כדי שכל לקוח יקבל חווית שירות שכמותה הוא לא קיבל באף מוסך אחר. לקוחות שנדרשים להשאיר את הרכב במוסך יכולים לקבל: רכב חליפי, מונית עד הבית או הסעה לכל מקום אחר. אצלנו הלקוחות יודעים כי הם יקבלו מענה מקצועי לכל שאלה שמעסיקה אותם. הייחודיות שלנו באה לידיי ביטוי בכך שאצלנו כל עסקה נעשית בנינוחות ובאופן מכבד"

 מה רואים הלקוחות שמגיעים למוסך?

דודו לוי אומר: "כל לקוח שנכנס אלינו יכול לספר כי הוא מרגיש מיד בבית. מדובר על עסק משפחתי, מוסך בוטיק שחשובה לו הדינמיקה עם כל לקוח ועם כל לקוחה. בשונה ממוסכים אחרים, אצלנו הלקוחות נהנים משקט ושלווה. הם יודעים כי הביקור במוסך יאפשר להם לטעון כוחות לקראת המשך היום שלהם. אני ביחד עם הצוות שלי נותנים את כל מה שיש לנו כדי שהלקוחות יצאו מרוצים מא' ועד ת'."

 כמה צריך לשלם על טיפול במוסך?

דודו לוי אומר: "אצלנו ללקוחות אין הפתעות, הם יודעים כמה הם צריכים לשלם כבר מההתחלה. ישנו מחירון מסודר שאנו עובדים על פיו, מבלי לסטות ממנו ימינה או שמאלה. שמענו לא מעט סיפורים על מוסכניקים שניסו לעבוד על הלקוחות שהגיעו אליהם. אצלנו הלקוחות יכולים להיות רגועים, ואולי אפילו יזכו לקבל הנחה."

קרדיט: RF123

 

תגובות