יום ראשון, 22 במאי 2022, כ"א אייר ה' תשפ"ב
לפרסום חייגו: 02-5900070

עסקים במעלהנט

עסקים

אול מובייל בקניון

שרון שמביקו, הבעלים של "אול מובייל", מספר על חנות הרשת בקניון אדומים ומבטיח מגוון מכשירים עצום במחירים זולים ועם שירות איכותי ומקצועי. במקום יש גם מעבדה לתיקון כל סוגי הסלולר

פורסם בתאריך:


נכתב על ידי

דלית מור

כתבת מגזין וחדשות בעיתון זמן מעלה

חנות "אול מובייל" בקניון מעלה אדומים היא חנות גדולה ומקצועית, המציעה את כל סוגי הסמארטפונים במחירים המתאימים לכל כיס, עם מבחר עצום של אביזרים נלווים לסלולר כגון אוזניות וגאדג'טים שונים. הסניף במעלה אדומים הוא סניף אחד מתוך 13 חנויות הרשת, אשר נושאות כולן בדגל של איכות השירות, המקצועיות והמבחר הטוב ביותר בתחום הסלולר. בנוסף, בחנות יש מעבדה לתיקון מכשירי הסלולר לכל סוגי הסמארטפונים.

בעל הרשת, שרון שמביקו, מספר כי פתח את החנות הראשונה שלו בתחנה המרכזית בירושלים בשנת 2012. "פתחתי את החנות בתקופה שהחלה הרפורמה בסלולר. עד אז הסלולר היה יקר במיוחד, אנשים נאלצו לשלם ולחתום על הוראות קבע לקווים שקיבלו מהחברה ולשירות, והתחייבו למספר שנים מינימאלי. היום, לעומת זאת, לקוח נכנס לחנות שלי וקונה מכשיר ב-500 או 600 שקלים, עם כיסוי וכרטיס סים ב-29 שקלים. זה הרבה יותר פשוט מבעבר, ועדיין לקנות בחברות יוצא הרבה יותר יקר".

החנות השנייה ששרון פתח הייתה במעלה אדומים, בשנת 2015, ומאז הוא אוחז בשמונה חנויות בירושלים וחמש באזור השרון, "יש יתרון ברכישה בחנות שהיא חלק מרשת כמו 'אול מובייל', יש נהלים מסודרים, העובדים נבחרים בקפידה וכולם מקצועיים. המבחר הוא גדול, ובמחירים נמוכים ויש תמיד אבא ואמא להכל".

מה ניתן למצוא אצלכם בחנות?

"יש לנו את כל סוגי המכשירים. המלאי שלנו מאוד גדול, עם מאות או אלפים מכשירים בכל רגע נתון, כך שאין צורך לבצע הזמנה ולהמתין. פשוט נכנסים ורוכשים. בנוסף, יש לנו מגוון עצום של אביזרים נלווים, רמקולים, אוזניות אלחוטיות, אוזניות לכל מכשירי סוני פלייסטיישן, כבלים ועוד. אנחנו מתמחים גם במכשירים המשווקים את 012, חברת בת של פרטנר, וכמובן נותנים גם שירותי מעבדה. ברוב שעות היום יש בכל חנות טכנאי שמתקן את המכשיר במקום".

התחרות היא עצומה, למה לקנות דווקא אצלכם?

"אנחנו מציעים מחיר תחרותי מאוד. אנחנו הכי זולים שיש, וכמו שאמרתי, ניתן למצוא אצלנו הכל. יכולתי, כמו במקומות אחרים, למכור במחיר יקר יותר, אבל אני מעדיף להגיע לכל הגילאים, מגיל חמש ועד 80, ולאפשר לכולם ליהנות. רואים שאצלנו תמיד יש תנועת לקוחות. אני מקפיד לקבל לרשת רק עובדים מקצועיים כי הם לא יכניסו את המכשיר לשקית וישלחו את הלקוח להסתדר בעצמו, אלא יעבירו את אנשי הקשר אם צריך ויעשו הכל כדי שהלקוח יוכל לצאת מהחנות ולהתחיל להשתמש במה שרכש בהנאה. שירותי המעבדה והתיקונים שאנו עושים במקום זה עוד בונוס גדול. אנחנו מטפלים כמעט בכל התקלות, למשל, אם יש בעיה של שקע טעינה, מסך שבור ועוד. הטכנאי נמצא בחנות בכל יום בין 9:00-18:00, וכל זה בדגש על שירות אישי ואכפתי".

מה המוטו שלך בניהול הרשת?

"להנגיש את הסלולר לעם, גם לאנשים שידם אינה משגת, ולתת את השירות הטוב ביותר גם לאדם שקנה מכשיר במחיר זול של מאות שקלים בדיוק כמו הלקוח שקנה קנה באלפי שקלים. שירות שוויוני במכירים תחרותיים".

 

 

 

תגובות