יום שישי, 27 בנובמבר 2020, י"א כסלו ה' תשפ"א
לפרסום חייגו: 02-5900070

עסקים במעלהנט

עסקים

חוגגת עשור

חנות הסלולאר והאביזרים "טל-פון" חוגגת עשור לפעילותה. לרגל החגיגות, דקל ויוליה דאלד, הבעלים, מספרים על מגוון השירותים הענק שהם מציעים ללקוחותיהם, על הלקוחות שחוזרים ושכבר מזמן הפכו למשפחה ועל השירות האישי, עד הבית. "אנחנו לא שגרתיים מבחינת השירות, אנחנו עושים הרבה מאוד דברים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים"

פורסם בתאריך:


נכתב על ידי

דלית מור

כתבת מגזין וחדשות בעיתון זמן מעלה

טל-פון, טכנאות סלולאר וחנות האביזרים הוותיקה והראשונה במעלה אדומים, חוגגת עשור, ולרגל החגיגות נפגשתי עם דקל ויוליה דלאל בחנות טל-פון שבקניון אדומים, כדי שיספרו מעט מהמגוון הענק של השירותים שהם נותנים בתחום הסלולאר ועל הלקוחות שכבר מזמן הפכו למשפחה. בזמן שהשניים מתארים בפניי את מגוון השירותים שהם מספקים לקהל הלקוחות שלהם ומספרים לי מה הם הדברים המייחדים רק אותם, התנועה לחנות והמעבדה שבמסדרון קומת הכניסה של הקניון לא פוסקת לרגע. "מעבר למקצועיות, בסופו של דבר אנשים באים בשביל אנשים", הם אומרים לי, "השירות אצלנו הוא החשוב ביותר, וזאת הסיבה שהלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים או לקוחות שמגיעים בעקבות המלצות שעוברות מפה לאוזן".

דקל שהה מספר שנים בארצות הברית, וכשהגיע לארץ לניחום אבלים פגש את רעייתו יוליה, תושבת מעלה אדומים. מאז הם יחד, כאשר הם שבו לתקופה מסוימת לארצות הברית, אך אחרי לידת בנם הבכור הם חזרו למעלה אדומים, מתגוררים בה ועובדים פה בעיר. בנם השני כבר נולד כאן. יוליה נטשה את תחום האיפור בו עסקה, והצטרפה להיות שותפה לדקל בטל-פון.

יש קשת רחבה של תיקונים ופתירת בעיות שאנחנו מספקים, ואני נותן מענה לכולם כאן, במקום. יש לנו חלקי חילוף כמעט לכל המוצרים, ואפילו חלקי חילוף לניידים ישנים".

 

איזה תקלות אתה מתקן במעבדה שלך?

"נדיר למצוא תקלה שאני לא פותר. אני מאוד אוהב את העבודה שלי ואת האתגר לפתור תקלות ובעיות. יש את התקלות הסטנדרטיות שהן החלפת מסכים, תיקון וחלפת סוללות, נזקי מים, נייד שנתקע וצריך לפרוץ אותו ועוד, ויש החלפת רכיבים ותיקונים שונים. כאן המקום לציין שיש לנו במעבדה רכיבים שבעיר לא ניתן למצוא. יש לקוחות שמגיעים אלינו אחרי שהנייד שלהם נדרס או התרסק, והם רוצים להוציא נתונים ותמונות. יש קשת רחבה של תיקונים ופתירת בעיות שאנחנו מספקים, ואני נותן מענה לכולם כאן, במקום. יש לנו חלקי חילוף כמעט לכל המוצרים, ואפילו חלקי חילוף לניידים ישנים".

מעבר לשירותי מעבדה, אלו מוצרים ניתן למצוא בחנות שלכם?

"אנחנו מוכרים טלפונים סלולאריים מהרבה מאוד סוגים, לכל הגילאים, ילדים ומבוגרים. מעבר לכך, יש לנו את כל המוצרים הנלווים, כמו: מגוון רחב של רמקולים, כבלים, מטענים, סוללות, מיגון מסיליקון ומזכוכית, אביזרים לניידים ברכב, נרתיקים לניידים לספורטאים, פאצ'ים מיוחדים, כרטיסי זיכרון, אוזניות, מקלות סלפי ועוד מגוון רחב של מוצרים. המחירים הוגנים שווים לכל כיס ומחירים מיוחדים לחיילים".  

נסענו לבתים של לקוחות כדי לקחת את הנייד שלהם לתיקון, והחזרנו אותו לבית הלקוח ללא תשלום. בלי קשר לתקופת הקורונה, אנחנו הרבה פעמים מחזירים נייד לבית הלקוח

במה אתם ייחודים וגאים במיוחד?

"כל מי שקונה אצלנו ניידים מכל הסוגים ומתקן אצלנו, יודע שיש לו כאן אבא ואמא. אנחנו תמיד זמינים ללקוח ודואגים לו לאורך כל הדרך, גם אם הנייד נקנה לפני שנתיים אנחנו נדאג ללקוח והוא לא יצטרך לנסוע לנקודות השירות. אנחנו גאים בכך שהבאנו נוחות לעיר בכך שאנחנו חוסכים מהלקוחות לנסוע לירושלים ומספקים להם טלפון חלופי עד התיקון. מבחינה מקצועית אנחנו מספקים שירות במקום, אנחנו גם היחידים בעיר שניתן לעשות דרכנו קו לפלאפון במחירים מצחיקים של 29 שקלים לחודש, ולשלושה קווים זה עולה 25 שקלים לחודש. אנחנו דוברים שלוש שפות, וזה יתרון גדול לרוסים המבוגרים שמתקשים בשפה. אנחנו לא שגרתיים מבחינת השירות, אנחנו עושים הרבה מאוד דברים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים".

יכול לתת דוגמאות לשירות מעל הכל?

"כן, למשל עכשיו, בתקופת הקורונה, נסענו לבתים של לקוחות כדי לקחת את הנייד שלהם לתיקון, והחזרנו אותו לבית הלקוח ללא תשלום. בלי קשר לתקופת הקורונה, אנחנו הרבה פעמים מחזירים נייד לבית הלקוח אם אנחנו רואים שהוא מבוגר ושיהיה לו קשה לחזור או שהוא מאוד ממהר. כשהתיקון הוא קצר, הלקוח נשאר להמתין, כשבינתיים אנחנו מפנקים או בשתייה קרה או חמה. השירות עבורנו הוא בקדמה. כבר קרו מקרים שאדם רכש נייד והתקשה בשימוש, ואז במשך יותר משעה הוא קיבל מאיתנו הסבר כיצד לתפעל אותו. מעבר לכך, מגיעים אלינו מכל גוש אדומים, כולל חיילים מבסיסים בסביבה, וכשיש צורך אז אנחנו מגיעים אליהם לבסיס. כל זה מתוך תפיסה שלא הכל נמדד בכסף. יחס חם ואכפתי, לצד מקצועיות, זה מבחינתנו הרבה יותר חשוב. הלקוחות מצביעים ברגלים, הם חוזרים אלינו וחבר מביא חבר".

 

תגובות