בר מעוז עולה כיתה
מורה, מחנכת, רכזת שכבה וכעת מנהלת השש-שנתי: בר מעוז חוזרת לתיכון שנתן לה את ההזדמנות הראשונה ומחליפה את דינה זייצב. בריאיון ראשון היא מדברת על השותפות ההכרחית עם ההורים, השילוב בין מורשת לטכנולוגיית חלל, ומסבירה למה חטיבת ביניים היא ממש לא "תחנת מעבר". ראש העיר גיא יפרח ומנהל אגף החינוך הראל הורביץ מברכים: "מנהיגה עם לב רחב שרואה כל אדם"





